Gulyás Aliz blogja

Gulyás Aliz blogja

Az én Allee-m

2018. október 05. - alizgulyas

 

   

Az én Allee-m

 

 Mostanában egyre gyakrabban járkálok a városban, így egyre több időt tudok Allee-val tölteni. Mindig valami rendkívül izgalmasat csinálunk együtt. Legutóbbi találkozásunkkor például a cipők világába utaztunk. Allee nagy segítség, hiszen remek a stílusérzéke. Ruhavásárláskor is gyakran kikérem a véleményét, vele gördülékenyen megy a válogatás, aztán mindig elégedetten távozok a pénztártól nagy, teletömött zacskókkal. A cipőválasztás viszont más tészta. Egy konkrét ruhához kerestük a lábbelit. Hiszen mindenkivel előfordult már, hogy beleszeretett egy ruhadarabba, majd miután megkaparintotta azt és otthon ünnepélyes keretek közt belebújik az immáron sajátnak mondható gúnyába rádöbben: egyik cipője se illik hozzá. Kétségbeesetten végig próbálja az összeset, hogy hátha, de nem jár sikerrel. Ilyenkor nincs mit tenni, venni kell egy újat, másképp nem lehet teljes a szett. A fejünkben megkonstruálódik egy kép, hogy milyet is szeretnénk. Ilyenkor kezdődik a igazi hajsza: a képzeletünk letükröződését megtalálni a cipőrengetegben. Allee-t ráállítottam az ügyre, együtt kerestük a legmegfelelőbb terméket. Egyre reményvesztettebben haladtunk a sorok közt, valamiért egyik cipő se stimmelt: nincs méret, túl magas a sarka, ennyire azért ne legyen lapos a talpa, más színben jobb lenne. Az utolsó boltban már teljesen elvesztettem a lelkesedésem, mire Allee előkapott egy dobozt és a kezembe nyomta. Felemeltem a tetejét, majd pár pillanatig nem tudtam magamhoz térni. Teljesen elképedtem. Mintha a gondolataimba látott volna, megtalálta az általam elképzelt cipő tökéletes mását. Hálásan rápillantottam, mire egy sunyi mosolyt kaptam válaszul. Mintha mindvégig tudta volna, hogy itt találjuk meg, amit keresünk, de mégis végig vezetett ezen a hosszú úton. A végeredményt látva annyira nem is bántam ezt, elhessegettem sötét gondolataimat, és boldogan fizettem ki a piros szandált

Találkozóink zárásaként Allee meg szokott vendégelni. Jól ismer már, mindig tudja milyen étellel vehet le a lábamról. Ilyenkor kicsit elmerengek magamban: olykor úgy érzem én is jól ismerem őt, de van, hogy elbizonytalanodok ebben. Allee egyszerre állandó és folyamatosan változó. Mint egy felelősségteljes anya védelmez, menedéket ad és biztos pontot nyújt az életben. Részese volt legtöbb életeseményemnek, legyen szó barátságok, szerelmek kialakulásáról. Ugyanakkor csapongó tini is egyben, benne van minden őrültségben. Ha ő is részese a bulinak, abból legtöbbször felejthetetlen sztori sül ki. A baráti kör összetartó kapcsa, aki teret biztosít találkozóinknak, és ellát minket bármivel, amire csak vágyunk: randihoz szolgáltat kávét, mozit, gyorskaját, bulihoz ad csini ruhát, sminket, vodkát. Allee lyukasóráimban szórakoztató cimbora és éjjel-nappal számíthatok a társaságára, mikor még fél órát kell várni a buszomra. Egyszerűen nem lehet megunni, folyamatos megújulásai folyton meglepetést okoznak. Alkalmazkodik a legfrissebb trendekhez, és ő maga is stílust teremt.

Ő az, aki mellett úgy érzem, önmagam lehetek. Ő az, aki mindig ott van, ha szükségem van rá. Ő az én Allee-m.

A bejegyzés trackback címe:

https://gulyasalizblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr8714283625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása